بهترین های شیراز

  • ۰
  • ۰

کثر خانما در دوران پریود تا حد نسبتا زیادی عصبی، پرخاشگر و زودرنج می‌شن. شما بعنوان یک مرد باید بدونین در این دوران چطور با همسرتون رفتار کنید و وظایفتان چیست تا علاوه برای اینکه باهاشون همدلی کرده باشین نیازی هم نباشه در این دوران دست به عصا رفتار کنید یا همسرتون شمارو مقصر عصبی و بدخلق بودنش بدونه.

بهش بگین از تغییرات هورمونیش آگاهید

به همسرتون بگین که میدونید تغییرات هورمونیش تو این دوران ممکنه روی مود و رفتارش تاثیر بذاره بخصوص در چند روز اول. این مکالمه مهم و تاثیرگذاریه چون اون میفهمه شما درکش می‌کنید و همراهش هستین و همینطور متوجه میشه که نباید شمارو دلیل پرخاشگری و عصبی بودنشون بدونه.

اجازه ندید باهاتون بدرفتاری کنه (1)

اوایل دوران عادت ماهیانه خانما از لحاظ فیزیکی هم درد زیادی رو تحمل می‌کنن اما این دلیل موجهی نیست که با شما بدرفتاری و بی احترامی کنن چون ممکنه این به یک عادت تبدیل بشه. هر چقدر این موضوع بیشتر تکرار بشه کیفیت رابطه‌تون بیشتر افت می‌کنه. همسرتون بواسطه‌ اینکه هورموناش تغییر کرده نباید به شما پرخاش کنه.

اجازه ندید باهاتون بدرفتاری کنه (2)

اینجور مواقع می‌تونید با آرامش بهش بگید «عزیزم درکت می‌کنم که الان بخاطر شرایطتت زودرنج شدی ولی این دلیل نمیشه به من بی‌احترامی کنی بهتره خودتو کنترل کنی». گفتن جمله‌ای شبیه به این تعادل و حد و مرز‌ها رو در رابطه حفظ میکنه چون حفظ احترام متقابل، خط قرمز یک رابطه ست.

مقابله به مثل نکنید

وقتی شما هم پای به پای همسرتون تندخویی کنید و عصبی بشید اون وقت همسرتون هم شمارو دلیل و منشا عصبانیتش میدونه. بعنوان یک مرد در این شرایط سعی کنید تسلط بیشتری روی رفتارتون داشته باشید و آرامش‌ رو حفظ کنید تا همسرتون هم این تفاوت در رفتارشما و خودش رو ببینه و کم کم ترغیب بشه خودش هم کنترل بیشتری روی حالاتش داشته باشه.

وقتی عصبانیه، شما شوخ طبع باشید

در رابطه با خانما نباید از عصبانیتشون بترسید اینکار جذابیتتون رو بعنوان یک مرد از بین میبره حتی جذابیت جنسی‌تون رو. اینجور مواقع برای اینکه جو رو بشکنید بهترین کار اینه که باهاشون شوخی کنید و فضا رو عوض کنید. همسرتون باید بدونه شما دوستش دارید، درکش می‌کنید اما نباید جایگاه شمارو زیر پا بذاره.

مسائل دیگه رو گردن عادت ماهانه‌اش نندازید

شما هم بعنوان یک مرد نباید به خودتون این اختیار رو بدید که تغییرات خلق و خوی اونو دلیل تمام مسائل و مشکلات رابطه‌تون بدونید. برای یه خانم آزار دهنده هست که علت هر بحث و مشاجره‌ای رو تغییرات خلق و خوی اون در دوران عادت ماهایه بدونید و این موضوع باعث میشه احساس کنه درکش نمی‌کنید و بهش اهمیت نمیدین.

بهش بازخورد مثبت بدین

درسته که گفتیم اگر باهاتون برخورد بدی داشت این موضوع رو باهاش مطرح کنید و علاوه بر اینکه باهاش همدلی می‌کنید از خودشم بخواید بیشتر روی رفتارش کنترل داشته باشه، اما یادتون باشه بابت رفتارهای خوب و مثبتش حتما بهش بازخورد مثبت بدین و ازش تشکر کنید تا تشویق بشه اون رفتار مثبت رو بازهم تکرار کنه.

کلمات مرتبط:

چگونه با دوست دختر خود در زمان پریود رفتار کنیم؟ - پیامک دوران پریودی - خلق و خوی زنان در دوران قاعدگی - وظیفه مردان در دوران پریودی - آنچه مردان باید درباره قاعدگی بدانند - عکس وقتی زن پریود میشود وظیفه مرد چیست - وقتی که زن پریود میشود وظیفه مرد چیست - وظایف شوهر در زمان پریودی

  • ۹۹/۰۲/۱۲
  • محمد زارع مهذبیه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی